Zeszły tydzień dla uczniów naszej szkoły  rozpoczął się wyjazdem edukacyjno-treningowym w Pieniny. Pierwszym punktem programu, tuż po dotarciu na miejsce było wejście Wąwozem Homole do bacówki u Jędrka i wymiana doświadczeń związanych z wyrobem serów, zakończona degustacją. Dalszym etapem było przejście Połoniną Kiczera w poszukiwaniu Romka i jego stada owiec oraz podejście pod Wysoką. Wieczór dnia pierwszego spędziliśmy na zwiedzaniu Szczawnicy z jej przepięknymi zabytkami i architekturą. Plac Dietla, Dolny Park czy ścieżka nad Grajcarkiem w świetle   lamp wyglądały uroczo. Kolejny dzień również zapowiadał się interesująco. Tuż po śniadaniu wyruszyliśmy na rowerach  ze schroniska ,,Orlica”, Drogą Pienińską do Czerwonego Klasztoru, najsłynniejszej budowli sakralnej,  w której dzisiaj mieści się m. in. dyrekcja słowackiego Pienińskiego Parku Narodowego. W miejscu tym pieczona herbata (peceny cay) smakowała wyśmienicie. Po przejeździe do Sromowiec, udaliśmy się do schroniska ,,Trzy Korony”, gdzie zostawiliśmy rowery i wyszliśmy na szlak. Po przejściu przez Płaską Skałę, Przełęcz Niedźwiadki, Ostry Wierch zdobyliśmy Okrąglicę, a z niej przez Przełęcz Szopka i Wąwóz Sobczański zeszliśmy w dół. Z rowerów zsiedliśmy dopiero wieczorem. Ostatniego dnia odbyliśmy trening pod okiem kajakarza górskiego Przemka, a na deser spłynęliśmy Dunajcem. Rafting i smak jagnięciny pozostaną w naszej pamięci na długo.