Uwaga! Naszej szkoły nie znajdziecie w elektronicznym naborze prowadzonym przez Starostwo Powiatowe, dlatego  odpowiednie dokumenty należy dostarczyć do szkoły osobiście lub za pomocą poczty w terminach podanych poniżej.

Podania należy składać od 20 maja do 14 czerwca w sekretariacie szkoły.

Komplet dokumentów:

świadectwo ukończenia szkoły

wyniki egzaminu ósmoklasisty

należy składać od 3 do 5 lipca w sekretariacie szkoły.

Ogłoszenie wyników postępowania rekrutacyjnego odbędzie się 11 lipca o godzinie 12:00 na stronie internetowej szkoły oraz w siedzibie.

Potwierdzenie woli przyjęcia – oryginał świadectwa ukończenia szkoły i oryginał zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty należy dostarczyć od 11 do 17 lipca do sekretariatu szkoły. Dotyczy to osób, które wskazały we wniosku naszą szkołę, jako szkołę drugiego wyboru.